0

Retningslinjer for levering

Levering og behandling

ONLYDRY.dk leverer til Danmark.

Gebyrerne for levering og behandling er som følger:

Alle priser, der vises i onlinebutikken, er inklusive leveringsomkostninger.

Tracking

Når vi behandler din ordre, vil du automatisk modtage en e-mail med et link til at følge processen, hvor du kan se status for behandlingen og den forventede leveringsdato. På leveringsdagen får du en besked om, at din ordre bliver leveret i dag.

Bestillinger af paller leveres med lastbil og bringes til lageret med pallevogn. Dette kræver et fast underlag. Vi anbefaler, at du opbevarer brændet under et overdække, så det beskyttes mod regn.

Mindre mængder i papkasser leveres med DHL, og der kræves ingen særlige betingelser for levering.

Det tager ca. 1-2 arbejdsdage at behandle en ordre. Vær opmærksom på, at denne periode kan variere i forbindelse med helligdage eller når det drejer sig om mere sjældent fremstillede produkter. Vi takker dig for din tålmodighed.

**Bemærk: De nuværende COVID-19-foranstaltninger påvirker logistiknettet, hvilket har en indvirkning på leveringstiderne. Derfor kan den forventede leveringstid i øjeblikket være lidt længere end normalt**.

Anslået leveringstid i arbejdsdage

Danmark: 2-7 arbejdsdage

Vi er ikke ansvarlige for forsendelsens levering, hvis den påvirkes af told, vejrforhold, overførsel af forsendelsen til en pakkeservice i dit land eller strejker eller forsinkelser i luft- eller vejtransport.

Leveringsvejledning for paller

Bemærk venligst, at bestillinger af brændepaller leveres med en lastbil og derefter transporteres direkte til opbevaringsstedet med en særlig vogn. Det kræver derfor en fast underlag til din levering.

VIGTIGT! Hvis du ønsker, at din levering skal stilles på din grund, skal du sikre dig, at opbevaringsstedet er egnet til levering af en palle med de angivne dimensioner. Hvis opbevaringsstedet ikke er egnet, og pallen skal returneres, vil der blive opkrævet et returgebyr på 140 €.

 

SKADE

Hvis din levering er blevet beskadiget under transporten, tilbyder vi dig gerne en gratis erstatning. Du bedes kontakte vores kundeservice via e-mail.

For hurtigste behandling, bedes du medsende:

  • Billeder af de beskadigede varer
  • Billeder af den beskadigede emballage

Bemærk venligst, at produkterne ikke kan returneres, da vores produkter er tunge, og logistikken for at returnere dem er upraktisk. Vi refunderer dog købsprisen, hvis du kan bevise, at produktet ikke opfylder vores kvalitetsstandarder.

Sidst opdateret 23.12.2022